All Retail
Опубліковано

У чому сила? — У бороді!

Вчені провели ряд досліджень, щоб перевірити силу впливу бороди на зростання продажів.

Виявилося, що реклама Facebook у версії з бородатим торговим представником могла забезпечити більш високий рейтинг кліків. «Виявляється, борода постійно ототожнюється з досвідом роботи в даній області — ключовому двигуні успіху продажів», — розповів Девід Х. Сільвера, доцент Техаського університету в Сан-Антоніо.

Останні дослідження вчених з Техаського університету в Сан-Антоніо і університету Св. Едварда в Техасі підтверджують, що ми з більшою ймовірністю купимо товар, якщо продавець має довгу бороду, — пише WH.pl

- Наше дослідження показує, що до чоловіків, які займаються продажами або наданням послуг, де знання і довіра є ключем до збільшення продажів, було б більш лояльне ставлення клієнтів, якби вони відростили бороду. Навіть профіль в Linkedіn або маркетингові матеріали такого чоловіка могли б отримати вигоду після відрощування бороди, — говорить Сара Міттал, доцент кафедри маркетингу в університеті Св. Едварда.

Вчені провели пʼять досліджень, щоб перевірити «силу бороди», пророкуючи, що це буде перевагою в сфері продажів і обслуговування. Вони вивчили вплив бороди на сприйняття знань, довіри, задоволеності послугами та ймовірності продажів. Виявилося, що незалежно від галузі, раси, етнічної приналежності або привабливості продавця, потенційні покупці вважають бородатих продавців більш обізнаними і авторитетними.

- Борода може бути модною або недоречною з точки зору її здатності підвищувати фізичну привабливість. Але з еволюційної точки зору, вона постійно служить зразком мужності, зрілості, компетенції, лідерства та статусу для інших, — перераховує Сара Міттал. — Здатність відростити здорову бороду сигналізує про «імунокомпетентність», і це впливає на те, як людину оцінюють у багатьох аспектах життя.

В одному дослідженні використовували Facebook Ad Manager. На його платформі вчені розробили два види реклами — з гладко виголеним і бородатим продавцем. Виявилося, що версія реклама з бородатим торговим представником змогла забезпечити більш високий рейтинг кліків на рівні 2,66%.

- Борода постійно сигналізує про досвід роботи в даній області — ключовому двигуні успіху продажів. Цей ефект також спостерігається при наданні послуг, коли люди з бородою мають більш високий рівень задоволеності у клієнтів, — стверджує Девід Х. Сільвера, доцент Техаського університету в Сан-Антоніо.

Дослідження, проведене в 2014 році в Journal of Marketing Communications, показало, що чоловіки з доглянутою бородою, що рекламують товари, сприймаються як більш досвідчені і заслуговують на довіру. Також люди з бородою вважаються сильнішими, шанованими і мають більш високий статус. Дослідження, проведене в 2015 році журналом Huffington Post, показало, що бородаті чоловіки сприймаються як більш привабливі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або