All Retail
Опубліковано

Польські сири і масло штурмують українські магазини

За перші вісім місяців 2020 року вартість експорту молочної продукції з Польщі в Україну була значно вища, ніж в попередньому році.

Серед продажів на український ринок переважали сир і масло, на частку яких припадало майже 90% загальної вартості експорту — повідомляють аналітики банку BNP Paribas.

За даними Євростату, за перші вісім місяців 2020 року вартість експорту молочних продуктів з Польщі в Україну була на 225% вище, ніж за відповідний період минулого року, і склала 80,8 млн. євро. Це означає, що Україна стала найбільшим одержувачем (серед країн — не членів ЄС) молочної продукції з Польщі (випередивши Китай) і третім за величиною одержувачем взагалі (після Німеччини та Чехії).

Продажі молочної продукції на український ринок також зросли з інших країн ЄС, але в меншому ступені (на 90%), ніж з Польщі. Таким чином, за аналізований період частка Польщі в загальному обсязі продажів молочної продукції ЄС в Україні збільшилася з 37% до більш ніж 50% — повідомляє WH.pl

Найважливішою статтею експорту молочної продукції з Польщі в Україну були витримані сири, на частку яких припало 50% вартості (40,4 млн. євро) загального експорту молочних продуктів. Їх обсяг за вісім місяців 2020 року склав 10,7 тис. тон і був на 211% вище, ніж у відповідному періоді 2019 року, а вартість збільшилася на 208%. При додаванні свіжих і плавлених сирів до витриманих сирів виходить, що їх вартість становить 70% загального експорту молочної продукції.

Більше значення, особливо в період весняної пандемії, мали поставки вершкового масла, обсяг експорту якого склав 4,8 тис. тон проти всього 0,2 тис. тон роком раніше. Вартість експорту вершкового масла склала 14,9 млн. євро в порівнянні з 0,6 млн. євро за перші вісім місяців 2019 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або