Повний фарш в МХП: чому лише франчайзинг для мережі «М'ясомаркет» і яка доля магазинів «Наша Ряба» ?
- Фото:
- All Retail
На сьогоднішній день в Україні працює 25 торгових точок мережі «М'ясомаркет».
При цьому, виявляється, що 15% цих магазинів відкрилися на майданчиках колишніх обʼєктів «Наша Ряба». Обидві мʼясні мережі курує агропромислова компанія МХП.
У ході минулого напередодні RAU Summit 2020 керівник управління по роботі з франчайзі МХП Дмитро Морозов повідомив, що розвиток мережі базового франчайзингу — а саме так називають магазини «Наша Ряба» (1750 торгових обʼєктів на даний момент) — в компанії покидати не мають наміру. «Наша Ряба» буде і далі функціонувати, більш, того, для мережі цієї галузі продукції провели процес омолодження в якості ребрендингу.
«Зараз магазини «Наша Ряба» виглядають абсолютно по-іншому. Це новий концепт зовнішнього і внутрішнього дизайну — все, що там бачить покупець. Тобто, ми бачимо «М'ясомаркет», як флагман, але базовий франчайзинг, базові точки «Наша Ряба» — вони залишаться. Тому що є споживач, якому не потрібно нічого крім мʼяса, і вони будуть ходити в ті торговельні точки, в які вони звикли ходити», — вважає експерт.
Якщо говорити про середній чек мережі «М'ясомаркет», то його сума відрізняється залежно від магазину. Як пояснив в коментарі для All Retail Дмитро Морозов, це повʼязано з тим, що торгові точки «М'ясомаркет» присутні як в Києві, так і в сільській місцевості. В цілому, діапазон середнього чека коливається в межах 150-180 гривень.
Пан Морозов стверджує, що найближчим часом МХП точно не збирається розвивати власні магазини «М'ясомаркет» — для рітейлера це принципова позиція. Згідно з концепцією, мережа «М'ясомаркет» є маркетплейсом для партнерів МХП. У компанії пропонують повністю укомплектований бізнес під ключ з вже готовими рішеннями і відповідями на всі питання (наприклад, що потрібно, щоб створити магазин, як він повинен працювати, як його наповнити або як навчити продавати мʼясних сомельє і продавців).
Нагадаємо, що перший магазин мережі «Мясомаркет» відкрився в липні поточного року. Цікаво, що рітейлер не вирішив з ходу підкорювати виключно столицю та інші великі міста. Географія присутності всіх 25-ти діючих торгових обʼєктів «М'ясомаркет» значно ширша: це Київська, Вінницька, Волинська, Кіровоградська, Миколаївська, Одеська, Рівненська, Сумська, Хмельницька, Запорізька і Черкаська області. При цьому, левова частка відкриттів магазинів припадає саме на районні центри вищезгаданих регіонів.