All Retail

Житлові комплекси часто створюють локальну інфраструктуру, де комерційна нерухомість забезпечує доступ до товарів та послуг у безпосередній близькості. Вибір правильного місця, врахування інфраструктури та аналіз потенціалу клієнтського потоку дозволяють не лише швидко окупити інвестиції, а й створити стабільний бізнес. Актуальність теми посилюється трендом на локальність та зростанням попиту на магазини формату «біля дому». Як ритейлери підбирають локацію для магазину в новобудові — у новому випуску All Retail.

Читайте у журналі також такі матеріали:

Інтерв’ю. 20 років інновацій та лідерства: як AFINA Group розвиває українські бренди та задає нові стандарти дистрибуції.

Асортимент. Мережа «АТБ-маркет» запустила нову власну торгову марку «День у День».

Іноземний досвід. Auchan тестує новий формат магазинів, який буде конкурувати з Biedronka та Lidl.

Дослідження All Retail. Незамінний гід для постачальників та виробників: каталог продовольчих та дрогері ритейлерів України.

Думка. Як відповідати клієнтам за 36 секунд з допомогою ШІ? Досвід VARUS.UA.

Інтерв’ю. Себастьян Реннак: «У Польщі я бачу помітний приплив українських продуктів харчування».

Споживчі товари. Galicia Baby — нова лінійка дитячого харчування. Найкращі натуральні соки для малюків.

Думка. Микола Жичук, директор з маркетингу креативної агенції Partyzan Agency, про ребрендинг vs рестайлінг в ритейлі.

Наше опитування. Про стратегію вибору форматів, які розвиваються ритейлерами.

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у жовтні 2024 року.

Переходьте за посиланням, щоб прочитати журнал.

Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або