
«Аптека 9-1-1», «Будинок Іграшок» та EVA очолили рейтинги за пошуковими запитами у своїх категоріях
Категорії «Аптеки» та «Косметика» мають найбільший обʼєм брендового трафіку у 2025-му серед пʼяти досліджуваних сегментів ритейлу. За прогнозованом річним показником серед лідерів — MasterZoo та Adidas.
Мережі «Аптека 9-1-1», «Будинок Іграшок» та EVA стали лідерами у своїх категоріях за пошуковим запитом у Google.
Найбільше споживачі шукають бренди EVA, Makeup і Brocard через Google в категорії «Косметика». На перші дві з них припадає 80% всього брендового трафіку.
Лідери в сегменті «Аптеки» — мережі «Аптека 9-1-1», «Аптеки АНЦ» та «Аптека Бажаємо Здоровʼя». На них припадає майже 70% всіх запитів брендів. З урахуванням прайс-агрегаторів — першість за Tabletki.ua.
В сегменті «Зоотовари» — MasterZoo, Pethouse та Purina, на яких припадає понад 50% трафіку. В категорії «Дитячі товари» — «Будинок Іграшок», «Антошка» та I Love Mommy (понад 50%).
В категорії «Спортивні товари» лідерство за Adidas, Puma та New Balance з понад 75% трафіку на трьох в сегменті.