Опубліковано 2 травня Як війна впливає на цінову політику торгових мереж — у квітневому журналі All Retail Теги: журнал All Retail ціни на продукти харчування Afina Group ЕКО маркет
Мітка Події Висновки 17-го Українського маркетинг-форуму: український реалізм, природа стійкості та креативність в умовах війни
Опубліковано 3 травня «З крамниці — до позицій»: клієнти EVA передали ЗСУ понад 200 коробок засобів для прання та гігієни Теги: EVA благодійна акція ринок побутової хімії і товарів особистої гігієни війна
Опубліковано 3 травня За перший квартал 2024 року ОККО заплатила на 45% податків більше, ніж рік тому
Опубліковано 2 травня Від швидкісного інтернету до послуг на базі AI — секрети успішної диджиталізації «Агромат»
Опубліковано 2 травня Підсумки роботи NovaPay у першому кварталі року: 53 млн грн податків і загальна сума переказів на 66,1 млн грн
Опубліковано 22 квітня Як змінюються культурні та споживчі тренди трьох поколінь українців під впливом війни — дослідження Gradus Research
Опубліковано 7 липня 2021 Ефективна реновація Велмарт: чотири масштабних зони гіпермаркету оснащено холодильними вітринами Aisberg в ергономічних модифікаціях