All Retail
Опубліковано

Кулінарні відділи змінюють споживчий досвід у супермаркетах — липневий журнал All Retail

Українці завжди любили смачно поїсти, і навіть труднощі, пов’язані з війною, не змогли завадити цьому бажанню. Супермаркети підтримують їх, розвиваючи власні відділи кулінарії та готових страв. У новому випуску журналу All Retail розповіли як кулінарні відділи змінюють споживчий досвід у супермаркетах.

Також у журналі прочитаєте такі матеріали:

Тренди ритейлу. Чому об’єкти «Сільпо» восьмий раз підряд входять до рейтингу Europe’s Finest Store?

Інтерв’ю з керівником управління по роботі з франчайзі МХП.

Думка. Неймінг та айдентика нових гравців ринку food-ритейлу.

Інфографіка. Кому дістались локації «ЕКО маркет» в Західній Україні.

Тренди ритейлу. Як «Фора» оновила свій візуальний стиль.

Обладнання. Проєкт «Hitline» у новому супермаркеті «Delikatesy FART» у Польщі.

Думка. «Файно маркет» — людиноцентрична компанія.

Експансія. Колаборація SPAR та «Гостинного дому» на Івано-Франківщині.

Консалтинг. Військові пенсії в Україні: проблеми існуючої системи та добровільне пенсійне страхування.

Споживчі товари. EVA оголосила про старт великої акції «Зривай великий Вуш!» з нагоди першої річниці ТМ Вухастик.

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у червні 2024 р.

Щоб прочитати журнал, перейдіть за посиланням.

Оформити підписку на журнал можна двома способами: написати на адресу office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або