Кулінарні відділи змінюють споживчий досвід у супермаркетах — липневий журнал All Retail
Українці завжди любили смачно поїсти, і навіть труднощі, пов’язані з війною, не змогли завадити цьому бажанню. Супермаркети підтримують їх, розвиваючи власні відділи кулінарії та готових страв. У новому випуску журналу All Retail розповіли як кулінарні відділи змінюють споживчий досвід у супермаркетах.
Також у журналі прочитаєте такі матеріали:
Тренди ритейлу. Чому об’єкти «Сільпо» восьмий раз підряд входять до рейтингу Europe’s Finest Store?
Інтерв’ю з керівником управління по роботі з франчайзі МХП.
Думка. Неймінг та айдентика нових гравців ринку food-ритейлу.
Інфографіка. Кому дістались локації «ЕКО маркет» в Західній Україні.
Тренди ритейлу. Як «Фора» оновила свій візуальний стиль.
Обладнання. Проєкт «Hitline» у новому супермаркеті «Delikatesy FART» у Польщі.
Думка. «Файно маркет» — людиноцентрична компанія.
Експансія. Колаборація SPAR та «Гостинного дому» на Івано-Франківщині.
Консалтинг. Військові пенсії в Україні: проблеми існуючої системи та добровільне пенсійне страхування.
Споживчі товари. EVA оголосила про старт великої акції «Зривай великий Вуш!» з нагоди першої річниці ТМ Вухастик.
Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у червні 2024 р.
Щоб прочитати журнал, перейдіть за посиланням.
Оформити підписку на журнал можна двома способами: написати на адресу office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.