Опубліковано 2 травня Як війна впливає на цінову політику торгових мереж — у квітневому журналі All Retail Теги: журнал All Retail ціни на продукти харчування Afina Group ЕКО маркет
Опубліковано 17 травня Традиції, сильніші за війну: як у прифронтових містах працівники ЕКО МАРКЕТ зустріли День вишиванки
Опубліковано 17 травня Українці вдвічі більше стали купувати товари для догляду за ротовою порожниною
Опубліковано 3 травня Висновки 17-го Українського маркетинг-форуму: український реалізм, природа стійкості та креативність в умовах війни
Опубліковано 22 квітня Як змінюються культурні та споживчі тренди трьох поколінь українців під впливом війни — дослідження Gradus Research
Опубліковано 7 липня 2021 Ефективна реновація Велмарт: чотири масштабних зони гіпермаркету оснащено холодильними вітринами Aisberg в ергономічних модифікаціях