Опубліковано 2 травня Як війна впливає на цінову політику торгових мереж — у квітневому журналі All Retail Теги: журнал All Retail ціни на продукти харчування Afina Group ЕКО маркет
Опубліковано 16 травня Придбання натурального соку допоможе захисникам — TM Galicia запускає лімітовану партію продукції для покупки автівок
Опубліковано 14 травня ЄС підтримає 50 інноваційних харчових стартапів — у списку альтернативні морепродукти та заміна пластику в упаковці
Опубліковано 3 травня Висновки 17-го Українського маркетинг-форуму: український реалізм, природа стійкості та креативність в умовах війни
Опубліковано 22 квітня Як змінюються культурні та споживчі тренди трьох поколінь українців під впливом війни — дослідження Gradus Research
Опубліковано 7 липня 2021 Ефективна реновація Велмарт: чотири масштабних зони гіпермаркету оснащено холодильними вітринами Aisberg в ергономічних модифікаціях